موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-21فرهنگي

درگذشت و تشییع نادر شبانی آذر، عکاس پرتره در بی خبری همکارانش


نادر شبانی آذر، عکاس پیشکسوت ژانر پرتره که از 15 سالگی به عکاسی در تهران مشغول بود، سه شنبه 28 شهریور در 73 سالگی درگذشت و هم اینک مراسم تشییع او بدون حضور عکاسان در بهشت زهرای تهران در جریان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، نادر شبانی آذر، عکاس پیشکسوت ژانر پرتره در حالی که فقط 73 سال داشت، سه شنبه 28 شهریور به دلیل یک اتفاق عجیب در 73 سالگی درگذشت و هم اکنون مراسم تشییع و خاکسپاری او بدون حضور عکاسان در بهشت زهرای تهران در جریان است.

نادر شبانی را که عکاسان به دلیل کسوت هنری اش عمو نادر خطاب می کردند، متولد اول فروردین 1329 تهران بود که اواخر شهریور برای یک عمل جراحی ساده در بیمارستان بستری شد، اما هنگام عمل سکته کرد و پس از انتقال به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان با سکته دوم دچار بیهوشی شد.

او پس از چند روز کما، سرانجام در ظهر سه شنبه 28 شهریور دار فانی را وداع گفت و هم اکنون پیکر او در قطعه 69 بهشت زهرا در حال خاکسپاری است.

استاد نادر شبانی آذر به پرتره هایش معروف است.

مدت ها در حاشیه جلسات یا در گوشه مراسم می ایستاد و از دریچه دوربینش می پایید تا یک لحظه ناب را شکار کند و تصویری را به ثبت برساند.

  او پیرمردی رعنا، خوش لباس، مبادی آداب با چهره ای آرام، لبخند بر لب و دوربین نیکون در دست و کوله باری از لنز و تجهیزات بر پشت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگذشت و تشییع نادر شبانی آذر، عکاس پرتره در بی خبری همکارانش

درگذشت و تشییع نادر شبانی آذر، عکاس پرتره در بی خبری همکارانش