مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 13:552023-08-29سياسي

خستگی ناپذیری ویژگی شهیدان باهنر و رجایی بود


امام جمعه آرادان با بیان اینکه خستگی ناپذیری ویژگی شهیدان باهنر و رجایی بود، گفت: این شهدای بزرگوار زندگی خود را وقف خدمت به مردم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا ظهر سه شنبه در یادواره شهدای دولت به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) آرادان ضمن گرامی داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، تاکید کرد: دولتمردان و مدیران نظام اسلامی در تمام عرصه ها، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار داده و به آنها اقتدا کنند.

وی افزود: یکی از ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر اخلاص در امور و کار برای خدا بود که همین امر موجب ماندگاری و ارزشمندی کار انسان در دنیا و آخرت می شود.

امام جمعه آرادان اظهار داشت: ویژگی دوم شهیدان رجایی و باهنر انجام کار جهادی است، این دو شهید بزرگوار در همه ابعاد زندگی خود و در مسئولیت های مختلف، بخش قابل توجهی از زندگیشان را وقف خدمت به مردم می کردند و خستگی ناپذیر بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، یادواره شهدای کارمند و شهیدان رجایی و باهنر به همت حوزه مقاومت بسیج ادارات و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با همکاری فرمانداری آرادان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خستگی ناپذیری ویژگی شهیدان باهنر و رجایی بود

خستگی ناپذیری ویژگی شهیدان باهنر و رجایی بود