مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 14:012023-08-27سياسي

احیا، توسعه و افتتاح 3 واحد صنعتی در شهرک شکوهیه قم


مراسم احیا، توسعه و افتتاح 3 واحد صنعتی در شهرک شکوهیه قم با ظرفیت اشتغال بالغ بر 150 نفر و سرمایه گذاری هزار و 750 میلیارد ریال با حضور استاندار قم برگزار شد.

- ایسنا/قم مراسم احیا، توسعه و افتتاح 3 واحد صنعتی در شهرک شکوهیه قم با ظرفیت اشتغال بالغ بر 150 نفر و سرمایه گذاری هزار و 750 میلیارد ریال با حضور استاندار قم برگزار شد.

مراسم احیا، توسعه و افتتاح 3 واحد صنعتی واقع در شهرک صنعتی شکوهیه قم امروز 5 شهریورماه با حضور سیدمحمدآقامیری استاندار قم، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران استانی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، بر این اساس شرکت وابل ریس اولین مقصد استاندار قم در مراسم امروز بود؛ این شرکت جزء واحدهای تولیدی بود که در دولت سیزدهم احیا شده است.

این شرکت با سرمایه گذاری 800 میلیارد ریال، با ظرفیت اشتغال بیش از 40 نفر و تولید 1300 تن نخ فرش ماشینی و نخ پشمی خالص با تلاش دستگاه های اجرایی به مرحله احیا مجدد رسیده است.

شرکت دانش بنیان پایاپرس دومین واحد تولیدی بود که استاندار قم بهره برداری از طرح توسعه آن را کلید زد؛ این شرکت دانش بنیان جزء واحدهای توسعه یافته در دولت سیزدهم محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیا، توسعه و افتتاح 3 واحد صنعتی در شهرک شکوهیه قم

احیا، توسعه و افتتاح 3 واحد صنعتی در شهرک شکوهیه قم