مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 15:002023-08-24سياسي

مرز دوغارون آماده استقبال از زائرین اربعین حسینی


رییس ستاد اربعین شهرستان تایباد گفت: تدارک لازم برای استقبال از زائران اربعین انجام شده و مرز بین المللی دوغارون آماده استقبال از زائرین اربعین حسینی (ع) است.

- تایباد ـ رییس ستاد اربعین شهرستان تایباد گفت: تدارک لازم برای استقبال از زائران اربعین انجام شده و مرز بین المللی دوغارون آماده استقبال از زائرین اربعین حسینی (ع) است.

مهدی دونده در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرز بین المللی دوغارون که مهم ترین دروازه تردد اتباع کشور افغانستان به جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود در ایام اربعین حسینی (ع) اهمیت چندانی پیدا کرده است، زیرا زائران افغانستانی حرم اهل بیت (ع) در سال های اخیر با عبور از این گذرگاه زمینی روانه عتبات عالیات می شوند.

رییس ستاد اربعین شهرستان تایباد افزود: در سال های اخیر مردم شهرستان تایباد در این ایام اقدام به استقبال و پذیرایی برادران افغانستانی خود کردند و به بهترین شکل ممکن زوار حرم امام حسین (ع) را مورد احترام قرار می دهند.

وی تصریح کرد: امسال نیز مانند سال های گذشته گذرگاه مرزی دوغارون برای استقبال از زائران افغانستانی کشور عراق آماده شده است و با استفاده از تجربیات سال های قبل، به دنبال فراهم ساختن بستر مناسب برای این ایام هستیم به همین دلیل رفع مشکلات حوزه زیرساختی این گذرگاه با سرعت بالای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز دوغارون آماده استقبال از زائرین اربعین حسینی

مرز دوغارون آماده استقبال از زائرین اربعین حسینی