مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 00:352023-08-29سياسي

مشکل تردد زائران پاکستانی برطرف شد


خوشبختانه مشکل تردد عمده زائران پاکستانی با همکاری دستگاه های مختلف برطرف شده است و در تلاش هستیم افراد باقی مانده نیز از مرز عبور کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سوسنگرد، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و استاندار خوزستان با هدف بررسی آخرین روند تردد و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی ضمن بازدید از پایانه مرزی چذابه و تشکیل نشست قرارگاه اربعین با حضور در آن سوی مرز با مقامات عراقی جهت تسهیل تردد و بهبود خدمات به زائران دیدار و مذاکره کردند.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان امشب در نشست قرارگاه مرزی چذابه که با حضور مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی برگزار شد با تقدیر و تشکر از همه ارگان ها و دست اندرکارانی که طی این مدت در دو مرز خوزستان مشغول فعالیت و خدمت رسانی هستند اظهار کرد:  همه این اقدامات و تمهیدات با هدف این است که زائران اربعین حسینی سفر خوبی داشته باشند و رضایت آنها جلب شود.

  وی افزود: طی مدت اخیر تلاش خوبی شد که زیرساخت های جاده های استان به ویژه مسیرهای منتهی به مرز بهبود یابد و بابت این امر از مجموعه وزارت راه و شهرسازی تقدیر و تشکر می کنیم.

استاندار خوزستان عنوان کرد: مشکل خاصی تاکنون نداشتیم و تردد زائران روان و امن است و خوشبختانه مشکل تردد عمده زائران پاکستانی با همکاری دستگاه های مختلف برط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تردد زائران پاکستانی برطرف شد

مشکل تردد زائران پاکستانی برطرف شد