مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-20اجتماعي

برخورد قاطع پلیس با خرده فروشان موادمخدر همزمان با بازگشایی مدارس


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از اجرای طرح پاکسازی محیط های اطراف مدارس و برخورد قاطع پلیس با خرده فروشان مواد مخدر همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.

- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از اجرای طرح پاکسازی محیط های اطراف مدارس و برخورد قاطع پلیس با خرده فروشان مواد مخدر همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، سردار ایرج کاکاوند ضمن تبریک شروع سال تحصیلی جدید به اهالی تعلیم و تربیت به ویژه دانش آموزان، دانشجویان، اساتید، معلمان به اجرای طرح پاک سازی و کنترل محسوس و نامحسوس محیط های اطراف مدارس در راستای برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی اشاره کرد و اظهار کرد: طی هم افزایی ها و تشریک مساعی های صورت پذیرفته با ارگان ها و نهادهای درون و برون سازمانی، طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی به ویژه برخورد با معتادان متجاهر و فروشندگان مواد مخدر همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با برنامه ریزی های صورت پذیرفته تا شعاع مطمئنه اطراف مراکز آموزشی و تحصیلی در سراسر کشور اجرا می شود.

وی به تشریح جزییات این طرح پرداخت و عنوان کرد: یکی از ماموریت های اولویت دار پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا اجرای طرح های ویژه پاکسازی پیرامون محیط های آموزشی به ویژه مدارس از حضور عناصر توزیع کننده مواد است؛ در همین راستا پلیس با ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع پلیس با خرده فروشان موادمخدر همزمان با بازگشایی مدارس

برخورد قاطع پلیس با خرده فروشان موادمخدر همزمان با بازگشایی مدارس