مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 17:002023-09-01سياسي

امیرعبداللهیان: در قضیه فلسطین با هیچ طرفی تعارف نمی کنیم


ما در قضیه فلسطین با هیچ طرفی تعارف نمی کنیم و مسؤلان ایرانی همواره با افتخار حمایت خود را از مقاومت ملت فلسطین اعلام می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که در رأس هیئتی سیاسی به لبنان سفر کرده است، به اتفاق هیئت همراه و سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان، در نشستی مشترک با دبیران کل و مسئولان گروه های مختلف فلسطینی شرکت کرد.

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در این نشست گفت، نظام بین الملل در حال تغییرات اساسی است و ما شاهد بازیگران جدیدی در صحنه بین المللی هستیم.

آمریکا در تلاش برای حفظ هژمونی خویش است اما منطقه و دنیا بخوبی درک می کند که آمریکا نمی تواند هژمونی خود را اِعمال کند و برعکس آن، مقاومت توانمند است و می تواند اراده خود را مقتدرانه محقق کند.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به استمرار حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و ملت فلسطین افزود: امروز جایگاه مقاومت در منطقه قابل نادیده گرفتن نیست و مقاومت به عنوان یک بازیگر اساسی و اصلی در منطقه و در فلسطین مورد توجه غرب قرار دارد.

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: امروز رژیم صهیونیستی احساس می کند که در صحنه نبرد بازنده است، فلذا از ترور رهبران مقاومت فلسطینی صحبت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: در قضیه فلسطین با هیچ طرفی تعارف نمی کنیم

امیرعبداللهیان: در قضیه فلسطین با هیچ طرفی تعارف نمی کنیم