مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:402023-08-23اقتصادي

از سایت های نامعتبر و دست فروش ها موبایل نخرید


رییس اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران گفت: به خریداران پیشنهاد می دهیم موبایل بدون گارانتی از دست فروش یا سایت های نامعتبر نخرند، - رییس اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران گفت: به خریداران پیشنهاد می دهیم موبایل بدون گارانتی از دست فروش یا سایت های نامعتبر نخرند، چون با توجه به اینکه مکان مشخصی ندارند، امکان رسیدگی به تخلف آن ها نیست.

محمدرضا رمضان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه تاکنون شکایتی در رابطه به موبایل های ریپک یا رفرش شده به این اتحادیه گزارش نشده، گفت: اگر شکایتی در این رابطه به اتحادیه ارجاع شود، پیگیری خواهد شد.

وی افزود: اگر فردی کالایی از فروشگاه داراری جواز خرید کند و هرگونه تخلفی رخ دهد، می تواند به اتحادیه مراجعه کند تا ظرف 48 تا 72 ساعت به آن رسیدگی شود.

رمضان با بیان اینکه فروش هر کالایی که دستکاری شده و از حالت اورجینال خارج شده باشد، تخلف است، تصریح کرد: به طور کلی منحرف کردن خریدار از کالای اصل، تقلب است.

اما تاکنون گزارشی در این رابطه به اتحادیه ارائه نشده است.

به احتمال زیاد فروش این کالاها در سایت های نامعتبر و فروشگاه های فاقد جواز کسب انجام می شود که در حوزه فروش موبایل مرجعی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سایت های نامعتبر و دست فروش ها موبایل نخرید

از سایت های نامعتبر و دست فروش ها موبایل نخرید