مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 09:152023-08-29فرهنگي

مجتبی پیرزاده چگونه بازیگر «لحظه ها و همیشه» شد/مرز واقعیت و مجاز


کمال هاشمی کارگردان نمایش «لحظه ها و همیشه» عنوان کرد این اثر نمایشی به این مساله می پردازد که مرز واقعیت و مجاز چقدر شکننده است و چطور می توان گفت که کدام دنیا واقعی و کدام دنیا مجازی است.

- کمال هاشمی کارگردان نمایش لحظه ها و همیشه عنوان کرد این اثر نمایشی به این مساله می پردازد که مرز واقعیت و مجاز چقدر شکننده است و چطور می توان گفت که کدام دنیا واقعی و کدام دنیا مجازی است.

کمال هاشمی طراح و کارگردان نمایش لحظه ها و همیشه که این روزها در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب روی صحنه است درباره شکل گیری ایده این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: ایده اولیه شکل گیری این نمایش به 4 سال قبل بازمی گردد.

در آن زمان شاهد ارتباط هایی بودم که بین آدم های واقعی اما از طریق فضای مجازی برقرار بود و شهرها و کشورهای مختلف بینشان فاصله می انداخت.

همیشه این مساله جزو دغدغه هایم بوده که این نوع ارتباط بین 2 شخص چقدر می تواند یک ارتباط حقیقی باشد و این دور بودن چقدر می تواند روی ارتباط این 2 شخص تاثیر بگذارد.

چون افرادی هستند که در عین اینکه رابطه عاطفی و صمیمی با هم دارند، مجبور هستند مدتی به صورت مجازی با هم در ارتباط باشند.

وی ادامه داد: مساله دیگر هم این است که دنیای مجازی در زندگی همه ما نقش پررنگی پیدا کرده است و در این سال ها آدم ها دیگر کم تر یکدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتبی پیرزاده چگونه بازیگر «لحظه ها و همیشه» شد/مرز واقعیت و مجاز

مجتبی پیرزاده چگونه بازیگر «لحظه ها و همیشه» شد/مرز واقعیت و مجاز