مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 16:152023-09-19سياسي

لزوم تدوین یا بازنگری سند راهبردی مؤسسات آموزش عالی بر مبنای شیوه نامه جدید ابلاغی


مشاور وزیر در برنامه ریزی و مدیریت راهبردی گفت: بر اساس ابلاغ وزیر علوم به رؤسای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، موسساتی که سند راهبردی آنها مصوب قبل از شهریور1401 است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، روح الله سهرابی مشاور وزیر در برنامه ریزی و مدیریت راهبردی گفت: اسناد راهبردی دانشگاه­ ها، پژوهشگاه ­ها و مؤسسات آموزش عالی مهم­ترین سند جهت حرکت و نیل به اهداف علمی و نیز مبنایی مهم برای  ارزیابی عمکرد آن ها است.

بنابراین لزوم تدوین سند راهبردی بر مبنای روش و شیوه ­نامه علمی جزء مهم و زیربنایی برای حرکت رو به پیشرفت و جلوگیری از آسیب­های پیش روی دانشگاه­ ها است.

مشاور وزیر در برنامه ریزی و مدیریت راهبردی افزود: شیوه ­نامه جدید تدوین اسناد راهبردی مؤسسات آموزشی، پژوهشی و پارک­های علم و فناوری که بر مبنای ساعت ­ها کار مطالعاتی و فکری و مقایسه اسناد راهبردی دانشگاه­های برتر انجام گرفته است، در خرداد ماه سال جاری ابلاغ شد.

وی ادامه داد: در همین راستا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی نامه­ای به رؤسای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری ابلاغ کرد تا اسناد مصوب قبل از شهریور 1401، براساس شیوه نامه جدید بازنگری شده و مؤسساتی که در حال تدوین سند برنامه هستند تا ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تدوین یا بازنگری سند راهبردی مؤسسات آموزش عالی بر مبنای شیوه نامه جدید ابلاغی

لزوم تدوین یا بازنگری سند راهبردی مؤسسات آموزش عالی بر مبنای شیوه نامه جدید ابلاغی