مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 20:502023-09-11سياسي

4 هزار و 700 مبلغ در ایام اربعین اعزام شدند


قم_ مسئول دبیرخانه دائمی مبلغین اربعین کشور گفت: در ایام اربعین حسینی 4 هزار و 700 مبلغ به مرزها و مناطق مختلف و شهرهای زیارتی عراق اعزام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی استقامت عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح کارکردهای فرهنگی و تبلیغی اربعین حسینی اظهار داشت: در ایام اربعین حسینی بیشتر فعالیت ها، جنبه خدمات رسانی در ابعاد مختلف از جمله اسکان و پذیرایی زائران دارد.

استقامت گفت: سفر اربعین یک سفر معرفتی است که هدف اصلی آن تقویت جنبه ایمانی زائر است تا پس از پایان سفر در گفتار و رفتار زائران تأثیر عملیاتی داشته باشد.

مسئول دبیرخانه دائمی مبلغین اربعین کشور عنوان داشت: زائرانی که به نمایندگی از ایران در سفر اربعین حضور یافتند، در حقیقت نماینده همه ملت ایران هستند که ترویج رفتار انسانی و اسلامی اربعین را باید در جامعه انجام دهند.

وی ابراز داشت: زیست اربعینی یعنی لذت خود را فدای لذت مسلمین کردن و استفاده از ظرفیت های تمدنی و بین المللی اربعین برای تقویت گفتمان اسلامی است و مسیحیان، ارمنی ها و حتی اهل تسنن نیز در این سفر حضور دارند.

استقامت با بیان اینکه زائر اربعین باید بداند برای زیارت چه کسی حرکت می کند افزود: طلاب و مبلغان، گوشه ای از این کار جهادی را بر عهده دارند که با ظرفیت هایی که در ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار و 700 مبلغ در ایام اربعین اعزام شدند

4 هزار و 700 مبلغ در ایام اربعین اعزام شدند