مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 16:052023-09-18بين الملل

حضور شرکت پارس ایزوتوپ در کنگره انجمن پزشکی هسته ای اروپا


شرکت پارس ایزوتوپ برای دوازدهمین دوره متوالی در سی و ششمین کنگره انجمن پزشکی هسته ای اروپا (EANM) که از 18 الی 22 شهریورماه (9 الی 13 سپتامبر) در وین پایتخت اتریش برگزار شد، - شرکت پارس ایزوتوپ برای دوازدهمین دوره متوالی در سی و ششمین کنگره انجمن پزشکی هسته ای اروپا (EANM) که از 18 الی 22 شهریورماه (9 الی 13 سپتامبر) در وین پایتخت اتریش برگزار شد، شرکت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کنگره در دو بخش علمی و نمایشگاهی، هر سال به میزبانی یکی از کشورهای اتحادیه اروپا و توسط انجمن پزشکی هسته ای اروپا برگزار می شود.

این کنگره که از سال 1985 پایه ریزی شده است با مشارکت تعدادی از شرکت های اروپایی فعال در پزشکی هسته ای و تولید و تامین کنندگان رادیوداروها به شروع به کار کرد.

به مرور و همزمان با افزایش شهرت و اعتبار علمی این رویداد، کشورهای غیر اروپایی نیز به مشارکت در آن متمایل شدند و اکنون به عنوان یک رویداد جهانی و بزرگ ترین گردهمایی فعالان پزشکی هسته ای در دنیا شناخته می شود به طوری که سالانه بیش از هفت هزار متخصص در این حوزه گرد هم جمع می شوند.

شرکت پارس ایزوتوپ که تولید رادیوداروهای تمامی مراکز پزشکی هسته ای ایران را بر عهده دارد، یک سال پس از آغاز به کار خود و در سال 1391، نخستین حضورش در قسمت نمایشگاهی این رویداد را تجربه کرد که این حضور تا امسال به طو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور شرکت پارس ایزوتوپ در کنگره انجمن پزشکی هسته ای اروپا

حضور شرکت پارس ایزوتوپ در کنگره انجمن پزشکی هسته ای اروپا