مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 15:152023-09-18دانش

طرح تجمیع دانشگاه خواجه نصیر تصویب شد/ امکان تهاتر املاک این دانشگاه


به گزاشر گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل در مراسم تودیع و معارفه رییس جدید و پیشین دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در خصوص علت تغییر ریاست این دانشگاه گفت: - وزیر علوم از تصویب طرح تجمیع دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزاشر گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل در مراسم تودیع و معارفه رییس جدید و پیشین دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در خصوص علت تغییر ریاست این دانشگاه گفت: کریمی مزرعه شاهی رییس سابق دانشگاه خواجه نصیر به دلیل کسالت چند باری با بنده تماس گرفتند و تاکید کردند که به دلیل توصیه پزشکان باید از فعالیت های استرس زا دوری کنند، لذا امکان ادامه مدیریت دانشگاه را ندارند به همین جهت تصمیم به ایجاد تغییر در پست ریاست دانشگاه گرفتیم.

وی همچنین از تصویب مصوبه تجمیع دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: خوشبختانه این طرح در سفر ریاست جمهوری به استان تهران جزو مصوبات دولت سیزدهم قرار گرفت، ضمن اینکه به دانشگاه خواجه نصیر اجازه تهاتر داده شد.

بر این اساس، این دانشگاه می تواند ملک خود را بجای اینکه بفروشد و پول آن به خزانه دولت واریز کند، به یک مجری پروژه یا شرکتی که کار ساخت و ساز انجام می دهد واگذار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تجمیع دانشگاه خواجه نصیر تصویب شد/ امکان تهاتر املاک این دانشگاه

طرح تجمیع دانشگاه خواجه نصیر تصویب شد/ امکان تهاتر املاک این دانشگاه