مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 11:352023-08-31اجتماعي

اقدامات شهرداری تهران برای انتقال زائران اربعین اعلام شد


معاون شهردار تهران در خصوص اقدامات شهرداری در حوزه حمل ونقل عمومی در اربعین توضیحاتی ارائه کردو گفت: در مرز خسروی 125 دستگاه اتوبوس به خدمت رسانی مشغول هستند که به زودی 100 دستگاه دیگر هم به ناوگان این مسیر اضافه خواهد شد.

- محسن هرمزی معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران و  مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس گفت: از آغاز ایام سفر زیارتی اربعین حسینی، با همکاری دیگر کلان شهرها در مرز مهران 190 دستگاه اتوبوس و در مرز چذابه 150 دستگاه اتوبوس تا امروز در حال ارائه خدمت به مردم عزیز و زائرین اربعین بودند که با توجه به افزایش تقاضای تردد زائرین در مسیر مرز مهران مقرر شد تا 75 دستگاه از 150 اتوبوس مرز چذابه را به این مسیر مرزی اعزام کنیم.

هرمزی افزود: در مرز خسروی نیز 125 دستگاه اتوبوس به خدمت رسانی مشغول هستند که به زودی 100 دستگاه دیگر هم به ناوگان این مسیر اضافه خواهد شد.

وی در ادامه گفت: تا امروز 480 دستگاه اتوبوس که در هرکدام دو راننده مسئولیت حمل و نقل زائرین را بعهده دارند در ناوگان به خدمت رسانی به زائرین پرداخته اند و همچنین بیش از 2 هزار نفر در مجموعه مشغول فعالیت خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات شهرداری تهران برای انتقال زائران اربعین اعلام شد

اقدامات شهرداری تهران برای انتقال زائران اربعین اعلام شد