مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 13:102023-08-23اقتصادي

استقرار چهارمین جایگاه سیار نفتگاز در پایانه مرزی مهران


مدیر شرکت ملی نفت منطقه ای ایلام گفت: همزمان با ورود 550 دستگاه اتوبوس به منظور تسهیل در تردد زوار در مهران، چهارمین جایگاه سیار نفتگاز در پایانه مرزی استقرار یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام، پرویز ایدون مدیر شرکت ملی نفت منطقه ای ایلام گفت: همزمان با ورود و استقرار 550 دستگاه اتوبوس حمل و نقل درون شهری در راستای تسهیل در تردد زوار اربعین از مسیر پارکینگ های اربعین، پل زائر و پایانه برکت به میدان اربعین، چهارمین جایگاه سیار نفتگاز در پایانه مرزی استقرار یافت.

وی افزود: این جایگاه جهت عرضه نفتگاز با 4 نازل در گرمای بیش از 50 درجه و با همت کارکنان مهندسی و ایمنی منطقه، در ضلع شرقی پارکینگ اربعین شهر مرزی مهران مستقر شده است.

  مدیر شرکت ملی نفت منطقه ای ایلام ادامه داد: پیش بینی می شود بیش از 180 هزار خودرو در مرز مهران جهت شرکت در همایش بزرگ اربعین، تردد داشته باشند.

ایدون خاطر نشان کرد: به منظور جلوگیری از وقفه در عملیات سوخت رسانی به هنگام ترافیک ناشی از خودروها در مسیرهای منتهی به شهر مهران، شرکت ملی نفت منطقه ایلام در حال برنامه ریزی و استقرار خودروهای سیار سوخت رسان بنزین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار چهارمین جایگاه سیار نفتگاز در پایانه مرزی مهران

استقرار چهارمین جایگاه سیار نفتگاز در پایانه مرزی مهران