مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 20:252023-09-12سياسي

آیا با زدن یک دکمه جهان ارغوانی می شود؟!


متن، بر تصویر کتاب اثرگذار است، اما بیش از آنچه که می پنداریم.

گاه متن موجب خلق دنیایی جدید می شود، دنیایی که عوامل متفاوت بر آن اثرگذارند.

با این شرایط، - حالا خلق تصویر برای بچه های عصر دیجیتال که با دنیایی متفاوت روبه رو هستند چگونه خواهد بود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، عصر روز گذشته دوشنبه ـ 20 شهریورماه ـ نشست انجمن تصویرگران ایران با موضوع سبک در تصویرگری کتاب کودک و نوجوان برگزار شد.

نشست های تخصصی انجمن تصویرگران ایران با رویکرد بررسی و پرداختن به اهمیت و جایگاه کتاب تصویری به صورت ماهانه در حال برگزاری است؛ این پنجمین نشست از میان سلسله نشست های تخصصی کتاب تصویری بود.

بر همین اساس سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران عصر دوشنبه میزبان جمعی از تصویرگران و علاقه مندان به تصویرگری شد.

کارشناسان این نشست مانلی منوچهری -نقاش، تصویرگر، مدیر هنری و مدرس دانشگاه-، حدیث لزرغلامی -نویسنده و شاعر کتاب های کودک و نوجوان-، احسان عبدالهی -تصویرگر و مدرس دانشگاه- بودند و نشست با اجرای نجلا مهدوی اشرف -نقاش، تصویرگر و مدرس دانشگاه- برگزار شد.

در ابتدای نشست سبک در تصویرگری کتاب کودک و نوجوان مانلی منوچهری -نقاش، تصویرگر، مدیر هنری و مدرس دانشگاه- درباره تغییر جهان بینی تصویرگر با توجه به جهان بینی نویسنده متن کتاب تصویری ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا با زدن یک دکمه جهان ارغوانی می شود؟!

آیا با زدن یک دکمه جهان ارغوانی می شود؟!