مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 20:102023-09-10اقتصادي

مشگین شهر باتنش آبی روبه رو است/کنترل فعالیت مشاغل آب پایه


تابستان امسال فصل پرتنشی از لحاظ تأمین آب شرب مشگین شهر بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بابک نونهال عصر یکشنبه در نشست مشترک مسئولان آب و فاضلاب، شبکه بهداشت و اصحاب رسانه در مشگین شهر اظهار کرد: در سال های گذشته در تأمین منابع آب پایدار مشگین شهر کوتاهی شده که این کوتاهی سبب شده است تا مشگین شهر در زمره شهرهای با تنش آبی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه آب پایدار حداقل ترین حقوق عامه است که باید از سوی مسئولان بی کم و کاست تأمین شود، خاطرنشان کرد: امسال مشگین شهر از ابتدای تابستان با مشکل تأمین آب روبرو بوده و سال پرتنشی را از حیث تأمین این ماده حیاتی سپری کردیم.

دادستان مشگین شهر با اشاره به اینکه مسئولان آب منطقه ای، آب و فاضلاب و شبکه بهداشت مشگین شهر باید در یک حرکت جهادی تأمین آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار در این شهرستان را رویکرد اصلی خود قرار دهند، گفت: ضروری است تا در توزیع آب شهرستان دقت و نظارت کافی صورت گیرد تا حقوق عامه در این زمینه نیز رعایت شده و با کمترین مشکل آب پایدار اهالی را تأمین کنیم.

نونهال با تاکید بر قطع انشعابات غیرمجاز و جلوگیری از برداشت های پشت کنتوری تصریح کرد: اولویت اصلی امور آبفای شهرستان مشگین شهر مقابله با استفاده غیرمجاز از آب است که در این زمینه دادستانی خود را نماینده و مدعی العموم جامعه دانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشگین شهر باتنش آبی روبه رو است/کنترل فعالیت مشاغل آب پایه

مشگین شهر باتنش آبی روبه رو است/کنترل فعالیت مشاغل آب پایه