مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 12:002023-09-17سياسي

مردم کردستان با بصیرت دشمن را ناکام گذاشتند


دشمن از ماه ها پیش و با تبلیغات مختلف برای 25 شهریور سالگرد اغتشاشات برنامه ریزی کرده بود اما مردم با موقعیت شناسی و دشمن شناسی خود بدون هیچ مشکلی این روز را پشت سر گذاشتند و ما قدردان هوشیاری این مردم هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی سوادآموزی استان در سنندج  به برنامه ریزی های دشمن برای تشویش اذهان عمومی در سالگرد اغتشاشات اظهار کرد: مردم کردستان با بصیرت و موقعیت شناسی بار دیگر دشمنان را در رسیدن به توطئه های خود ناکام گذاشتند.

وی با قدردانی از هوشیاری مردم در خنثی سازی توطئه های دشمنان گفت: دشمن از ماه ها پیش و با تبلیغات مختلف برای 25 شهریور سالگرد اغتشاشات برنامه ریزی کرده بود اما مردم با موقعیت شناسی و دشمن شناسی خود بدون هیچ مشکلی این روز را پشت سر گذاشتند و ما قدردان هوشیاری این مردم هستیم.

وی تصریح کرد:برنامه ریزی هایی که از سوی دشمنان در طول یک سال گذشته برای کشور ما و براندازی نظام انجام شد اگر برای هر نظام و کشور دیگری انجام می شد به طور قطع با سقوط مواجه می شد اما ساختار مردمی جمهوری اسلامی دشمن را از دشمنی خود سرخورده می کند، که البته انجام کارهای بیشتر در زمینه تبیین حقانیت جمهوری اسلامی ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم کردستان با بصیرت دشمن را ناکام گذاشتند

مردم کردستان با بصیرت دشمن را ناکام گذاشتند