مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 12:402023-09-17سياسي

ورود بیش از 400 هزار زائر پیاده به مشهد در دهه پایانی صفر


سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) از ورود بیش از 400 هزار زائر پیاده به مشهد همزمان با 3 روز پایانی ماه صفر خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) از ورود بیش از 400 هزار زائر پیاده به مشهد همزمان با 3 روز پایانی ماه صفر خبر داد.

حسین رضایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: خدمت رسانی به زائران پیاده امام رضا(ع) از 15 شهریورماه، همزمان با اربعین آغاز شد و تا 26 شهریور به صورت 24 ساعته ادامه یافت.

وی ادامه داد: در سازمان مردم نهاد جمعیت خدمتگزار، 22 واحد عملیاتی کار خدمت رسانی به زائران پیاده در محورهای مواصلاتی و اسکان شهری را انجام می دهند که این 22 واحد در سال جاری نیز فعال بود.

رضایی افزود: بیش از 20 هزار خادم افتخاری در کلیه ایستگاه های صلواتی، ستاد مرکزی، امور جاده ای، مراکز اسکان شهری، خدمات درمانی، ایمنی و انتظامی، تغذیه، خدمات رفاهی، ثبت نام، آمار، مشارکت ها، حفظ و نشر آثار، فرهنگی و اعزام مبلغ و مبلغه، انبار و تدارکات، سمعی و بصری، تبلیغات، مالی و پشتیبانی و تامین نیروی انسانی در بخش آقایان و بانوان فعالیت کردند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) اظهار کرد: تعداد 1376 کاروان با جمعیتی بالغ بر 412 هزار نفر وارد مشهد شدند که مسن ترین آن ها بانوی 75 ساله از شهرستان قوچان و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بیش از 400 هزار زائر پیاده به مشهد در دهه پایانی صفر

ورود بیش از 400 هزار زائر پیاده به مشهد در دهه پایانی صفر