مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 18:102023-08-29اقتصادي

معاون استاندار تهران: مشکل برق استان طی 2 سال آینده رفع می شود


معاون اقتصادی استاندار تهران گفت: با تمهیداتی که به ویژه در استان تهران اتخاذ شده است مشکل برق را تا 2 سال آتی مرتفع خواهیم کرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شمیرانات، محمد علی مهری طی افتتاح پروژه های هفته دولت در شهرستان شمیرانات اظهار کرد: گاهاً ممکن است مقیاس پروژه هایی که افتتاح می شوند کوچک اما تأثیرگذاری آن ها بسیار مهم باشد؛ به طور مثال در یکی از شهرستان ها با بهسازی 5 کیلومتر جاده از تصادفات مرگبار چند ده نفره جلوگیری شده و اهمیت آن برای مردم شاید از پروژه های چند صد میلیاردی نیز بیشتر باشد.

وی با بیان اینکه عمده پروژه های شمیرانات در سال جاری از نمونه پروژه های مذکور هستند و موجب استقبال و خرسندی اهالی شده اند، گفت: جنس کارهایی که اکنون در این شهرستان انجام می شود از زمره اموری است که حل و فصل آن ها تاثیر چشمگیری دارد اما تاکنون علیرغم زمان بر و هزینه بر نبودن، سال ها روی زمین مانده اند.

گردشگری و باغداری دو مزیت شمیرانات معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با بیان این که در شهرستان شمیرانات صنایع کوچکی فعال هستند و این شهرستان از این لحاظ با تمامی شهرستان های استان تهران تفاوت دارد، یادآور شد: مزیت شمیرانات گردشگری و باغداری آن است که برای توسعه آن ها باید کار و تلاش کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار تهران: مشکل برق استان طی 2 سال آینده رفع می شود

معاون استاندار تهران: مشکل برق استان طی 2 سال آینده رفع می شود