مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 14:302023-09-20اقتصادي

تصویب تخفیف 90 درصدی عوارض برای سرمایه گذاران هتل سازی در اهواز


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز با اشاره به تصویب لایحه دستورالعمل اجرایی نحوه محاسبه عوارض هتل ها در اهواز، گفت: بر اساس این مصوبه، - ایسنا/خوزستان رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز با اشاره به تصویب لایحه دستورالعمل اجرایی نحوه محاسبه عوارض هتل ها در اهواز، گفت: بر اساس این مصوبه، به سرمایه گذاران در این زمینه حدود 90 درصد تخفیف داده می شود.

یونس اسفندیاری نژاد در خصوص مصوبات یکصد و سی امین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (29 شهریورماه) برگزار شد، اظهار کرد: نخستین دستور کار این جلسه در خصوص موضوع خرید اوراق مشارکت قطار شهری و ناوگان حمل و نقل عمومی بود.

با توجه به اینکه دولت این فرصت را در اختیار شهرداری ها قرار داده است، این مصوبه توسط شورا تصویب شد تا از این ظرفیت برای قطار شهری و خرید اتوبوس ها استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: دستور کار دوم این جلسه در خصوص ارائه گزارش مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری در مورد غرفه های بازارچه کوی طاهر بود.

با توجه به اینکه مزایده غرفه های بارگذاری شده بود، مشکلاتی از سوی غرفه داران ایجاد شد که مقرر شده است این موضوع در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز بررسی شود و در صورت نیاز به فرمانداری گزارش و موضوع تعیین تکلیف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب تخفیف 90 درصدی عوارض برای سرمایه گذاران هتل سازی در اهواز

تصویب تخفیف 90 درصدی عوارض برای سرمایه گذاران هتل سازی در اهواز