مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:452023-08-27فرهنگي

بازیگر برنده سیمرغ با نقش شهید زین الدین به «فجر 42» می آید


سجاد بابایی که سال گذشته برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «استاد» سیمرغ بهترین بازیگری را از آن خود کرده بود، امسال با ایفای نقش شهید زین الدین در فیلم «مجنون» در جشنواره فجر حضور دارد.

- سجاد بابایی که سال گذشته برای ایفای نقش در فیلم سینمایی استاد سیمرغ بهترین بازیگری را از آن خود کرده بود، امسال با ایفای نقش شهید زین الدین در فیلم مجنون در جشنواره فجر حضور دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فیلم سینمایی مجنون تازه ترین محصول سازمان سینمایی اوج به تهیه کنندگی عباس نادران و کارگردانی مهدی شاه محمدی با روایتی از زندگی شهید مهدی زین الدین برای رونمایی در چهل ودومین جشنواره فیلم فجر آماده می شود.

شاه محمدی که بعد از سال ها تجربه فعالیت در حوزه سینمای مستند، اولین فیلم بلند سینمایی خود را کارگردانی می کند، تصویربرداری مجنون را به تازگی به پایان رسانده است و فیلم در مرحله پس تولید قرار دارد.

ایفای نقش اصلی این فیلم یعنی شهید مهدی زین الدین را سجاد بابایی برعهده داشته است.

بابایی که پیش از این با ایفای نقش در سریال های خسوف و سقوط در شبکه نمایش خانگی به شهرت رسیده بود، در کارنامه خود ایفای نقش در فیلم های سینمایی تومان و مرد بازنده را هم داشت و سال گذشته با فیلم استاد توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل را کسب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر برنده سیمرغ با نقش شهید زین الدین به «فجر 42» می آید

بازیگر برنده سیمرغ با نقش شهید زین الدین به «فجر 42» می آید