مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 19:552023-09-10سياسي

پیگیری مطالبات مردمی سفر ریاست جمهوری به شهرستان درمیان


همزمان با سفر رییس جمهوری به شهرستان مرزی درمیان اهالی برخی روستاها مطالبه هایی از آیت الله رییسی داشتند که فرماندار شهرستان درمیان هم اکنون در حال پیگیری این خواسته های مردمی ست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در پی سفر ریاست جمهوری به شهرستان مرزی درمیان اهالی روستای تخته جان این شهرستان از آیت الله رییسی درخواست روشن شدن چاه های کشاورزی این روستا را که سبب خسارت به محصولات کشاورزی شان شده را داشتند.

رییس جمهوری نیز از فرماندار شهرستان درمیان خواست تا این موضوع را بررسی و تا رسیدن به حل اصولی پیگیری کند که امروز با حضور فرماندار درمیان و جمعی از مسوولان این شهرستان خواسته مردم روستای تخته جان با همراهی رییس شورا، دهیار و کشاورزان این روستا مورد بررسی قرار گرفت.

مهدی فرجامی فرد فرماندار شهرستان در این جلسه به سفر پرخیر و برکت آیت الله رییسی و دیدار با مردم دارالتقریب شهرستان درمیان اشاره کرد و افزود: بحمدالله با سفرهای ریاست  جمهوری به استان و شهرستان ها، مشکلات و نارسایی هایی چندین ساله بر زمین مانده بررسی و چاره اندیشی و رفع می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان درمیان در ادامه پس از شنیدن صحبت های شورای  اسلامی ومعتمدان روستای تخته جان دستور پیگیری مسائل ومشکلات را صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مطالبات مردمی سفر ریاست جمهوری به شهرستان درمیان

پیگیری مطالبات مردمی سفر ریاست جمهوری به شهرستان درمیان