مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-13اجتماعي

کندوان از صبح امروز یک طرفه شد


شاهد ترافیکی سنگین در محور کندوان و ترافیکی پرحجم در محور هراز هستیم که موجب اعمال محدودیت یک طرفه در محور کندوان شد.

- یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت ترافیکی محورهای شمال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، با بیان اینکه شاهد ترافیکی پرحجم در محور هراز و ترافیکی روان در محورهای سوادکوه و کیاسر هستیم، اظهار کرد: ترافیک سنگین محور کندوان را به سمت شمال از ساعت 8 صبح امروز یک طرفه کرد.

وی با اشاره به اجرای محدودیت های ترافیکی در جاده های شمال، اظهار کرد: محدودیت های ترافیکی روزهای پایانی صفر از امروز در محورهای مازندران درحال اجرا است.

رییس پلیس راه مازندران به ممنوع بودن تردد تمامی کامیون و کامیونت از ساعت 12 امروز از محور هراز اشاره کرد و گفت: همچنین تردد تمامی کامیون و کامیونت ها به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز های چهارشنبه 22 و پنج شنبه 23 و همچنین از ساعت 6 تا 24 روز های جمعه 24، شنبه 25 و یک شنبه 26 شهریور ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

جهان تاب با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز های پنج شنبه 23، جمعه 24 و شنبه 25 شهریور ماه امسال به صورت رفت و برگشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کندوان از صبح امروز یک طرفه شد

کندوان از صبح امروز یک طرفه شد