مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 14:202023-08-24ورزشي

ساکت: با الاتحاد آشناییم، اما فضای قهرمانی آسیا متفاوت است


مدیر عامل باشگاه سپاهان پس از قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2023 و هم گروهی سپاهان با تیم های الاتحاد، نیروی هوایی عراق و آلمالیق گفت: - ایسنا/اصفهان مدیر عامل باشگاه سپاهان پس از قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2023 و هم گروهی سپاهان با تیم های الاتحاد، نیروی هوایی عراق و آلمالیق گفت: یکی از باتجربه ترین باشگاه ها در عرصه آسیایی به شمار می رویم، با این حال لیگ قهرمانان آسیا فضای فنی و اجرایی کاملاً متفاوتی دارد.

قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2023 به صورت رسمی در مالزی و در حضور مدیر بین الملل باشگاه و مدیر تیم فوتبال سپاهان برگزار شد که در نهایت تیم سپاهان پس از قرارگیری در سید دوم با تیم های الاتحاد عربستان از سید اول، نیروی هوایی عراق از سید سوم و آلمالیق از سید چهارم در گروه C قرار گرفت.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان پس از قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و همگروهی تیم فوتبال سپاهان با الاتحاد، نیروی هوایی عراق و ای جی ام کی ازبکستان درباره این قرعه اظهار کرد: سپاهان همچون استقلال و پرسپولیس یکی از باتجربه ترین باشگاه ها در عرصه آسیایی به شمار می رود.

با این حال لیگ قهرمانان آسیا فضای فنی و اجرایی کاملاً متفاوتی دارد و بازیکنان شایسته ای که در نمایندگان کشورمان به میدان می روند، تجربه ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکت: با الاتحاد آشناییم، اما فضای قهرمانی آسیا متفاوت است

ساکت: با الاتحاد آشناییم، اما فضای قهرمانی آسیا متفاوت است