مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-01سياسي

دولتمردان منویات رهبر انقلاب را جامعه عمل بپوشانند


دولتمردان منویات رهبر معظم انقلاب را جامعه عمل بپوشانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام سید عبدالمطلب تقوی در خطبه های این هفته نماز جمعه دهدشت، به اهمیت نعمت های خداوند پرداخت و اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم آورده است که اگر قدر نعمت های الهی را ندانید خداوند آن نعمت را از شما انسان ها خواهد گرفت، لذا باید قدردان نعمت های الهی باشیم.

امام جمعه موقت دهدشت در ادامه صحبت های خود یکی از خصوصیات امام حسین(ع ) که با دیگر ائمه متمایز است را مسئله اربعین عنوان و تصریح کرد: این سنت به این دلیل زنده است که همه مردم امام حسین(ع) را بشناسند و آن زمانی که امام عصر(عج) ظهور می کند خودش را به واسطه امام حسین(ع) به دنیا معرفی می کند.

وی افزود: اگر امروز هشتاد کشور دنیا در راهپیمایی اربعین شرکت می کنند، این مسؤولیت ما است که اربعین را به دنیا بشناسانیم.

حجت الاسلام تقوی روز مبارزه با انگلیس را یادآور شد و با اشاره به این که بیش از دو قرن است که انگلیس با ملت ایران مبارزه می کند و می جنگد، بد عهدی های او علیه ملت ایران از عهدنامه ترکمنچای و گلستان تا کودتای 28 مرداد را یادآور شد و بیان کرد: انسان ها باید از تاریخ درس عبرت بگیرند تا اشتباه را تکرار نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتمردان منویات رهبر انقلاب را جامعه عمل بپوشانند

دولتمردان منویات رهبر انقلاب را جامعه عمل بپوشانند