مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:052023-09-02سياسي

بیشترین موضوعات شکایت دانشگاهیان در سامانه شکایت وزارت علوم


مدیر کل بازرسی و پاسخگویی به شکایت وزارت علوم موضوع بیشترین شکایاتی که توسط دانشجویان، اساتید و کارمندان در سامانه شکایات وزارت علوم ثبت می شود را عنوان کرد.

- حامد کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بیشترین شکایتی که در سامانه شکایت وزارت علوم ثبت می شود گفت: بیشترین شکایتی که در سامانه شکایت وزارت علوم ثبت می شود و یا از طرق مختلفی مانند دبیرخانه این وزارتخانه به بخش بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم ارجاع می شود، در حوزه دانشجویی و عمدتا مباحث تحصیلی است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال مباحثی مانند انتقال دانشجویان و مهمانی از جمله مواردی است که مطرح می شود، درحوزه کارمندی بیشتر مباحث تبدیل وضعیت و یا مسائل استخدامی مطرح می شود.

این مقام مسئول افزود:در مورد اعضای هیات علمی هم شکایاتی که داریم بیشتر در حوزه مسائل ارتقاء، تبدیل وضعیت و جذب اساتید است.

مدیر کل بازرسی و پاسخگویی به شکایت وزارت علوم در پاسخ به این سئوال که چند روز زمان می برد تا به شکایات دانشگاهیان پاسخ داده شود افزود: در ابتدای سال یک دستوری را از وزیر علوم خطاب به تمام دانشگاه ها و پژوهشگاه ها دریافت کردیم، برهمین اساس برای دانشگاه ها و پژوهشگاه های زیرمجموعه وزارت علوم یک تکلیفی قرار دادیم که ظرف 15 روز مکلف هستند که پاسخ شاکی و ذی نفع ما را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین موضوعات شکایت دانشگاهیان در سامانه شکایت وزارت علوم

بیشترین موضوعات شکایت دانشگاهیان در سامانه شکایت وزارت علوم