مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 09:052023-08-28سياسي

90 طرح و پروژه در شهرستان اردبیل به بهره برداری می رسد


مشاور استاندار و فرماندار اردبیل در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای والامقام دولت اظهار کرد: به مناسبت این هفته 90 طرح و پروژه با اعتبار 2 هزار و 77 میلیارد تومان در شهرستان اردبیل به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/اردبیل مشاور استاندار و فرماندار اردبیل در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای والامقام دولت اظهار کرد: به مناسبت این هفته 90 طرح و پروژه با اعتبار 2 هزار و 77 میلیارد تومان در شهرستان اردبیل به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد اعتماد اعجازی 6 شهریور ضمن تأکید بر ادامه خدمت رسانی بی منت و رفتار در شأن مردم، تکلیف اصلی مسولین را ادای دین به مردم دانست و اظهار کرد: برگزاری انتخابات باشکوه و سالم و با مشارکت حداکثری در اردبیل اولویت است و دستگاه های مربوطه به دور از جانبداری و طرفداری با ارتقاء رضایتمندی مردم می توانند در برگزاری انتخابات باشکوه وسالم نقش مهمی داشته باشند.

فرماندار اردبیل از طرح اولویت بندی مشکلات و مطالبات بندی شهرها و روستاهای شهرستان اردبیل خبر داد و افزود: این طرح درحال تدوین است تا اعتبارات براساس این اولویت بندی اختصاص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 طرح و پروژه در شهرستان اردبیل به بهره برداری می رسد

90 طرح و پروژه در شهرستان اردبیل به بهره برداری می رسد