مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 18:002023-08-24سياسي

بروکراسی اداری مانع بزرگ پیشبرد کارهاست


معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه ما با مانع بزرگ بروکراسی اداری در پیشبرد کارها مواجه هستیم، گفت: اگر کارمندی روحیه بسیجی و انقلابی نداشته باشد خود مغلوب بروکراسی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان در مراسم یادواره 106 شهید کارمند استان زنجان با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان با اشاره به دلیل نامگذاری هفته دولت اظهار داشت: دولت شهیدان رجایی و باهنر بعد از شرایطی ایجاد شد که دولت دست لیبرال ها بود و مشکلات زیادی به کشور تحمیل شده بود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان بیان کرد: با نامگذاری این هفته، امام(ره) برای همیشه تعیین تکلیف کردند که این مسیر درست را همه دولت ها الگو قرار داده و طبق آن عمل کنند و ادامه دهنده راه آن باشند.

وی تصریح کرد: هفته دولت این نیست که هر دولتی تکریم شود بلکه باید با نگاه والا الگوهای تعیین شده در جامعه ساری و جاری شوند.

رفیعی افزود: بعد از انقلاب با تکیه بر همین رویکرد پیشرفت، استقلال و عزت پیدا کردیم و روحیه بسیجی و در میدان بودن ما را به سمت مسیر تمدن سازی رهنمون کرد.

  اقتدار امروز کشور به دلیل روحیه بسیجی است معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان ادامه داد: خوشبختانه اقتدار و عزتی که ما در حال حاضر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروکراسی اداری مانع بزرگ پیشبرد کارهاست

بروکراسی اداری مانع بزرگ پیشبرد کارهاست