مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 15:052023-09-03سياسي

جهاد تبیین و امید آفرینی مهمترین اولویت دستگاه های فرهنگی باشد


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جهاد تبیین و امید آفرینی مهمترین اولویت دستگاه های فرهنگی باشد و برای تحقق این مهم برنامه ریزی دقیق داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر یکشنبه در دیدار با رییس شورای هماهنگی استان مرکزی اظهار داشت: عملکرد شایسته شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در مناسبت های انقلابی، ملی و مذهبی قابل تقدیر است ولی با توجه به حجم تبلیغات دشمن در فضای مجازی و جنگ شناختی باید فعالیت ها ادامه دار باشد و جهاد تبیین مهمترین اولویت دستگاه های فرهنگی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: دفاع از ارزش های اسلامی و پاسداری از اعتقادات دینی جوانان و نوجوانان یک رسالت مهم است و همه دستگاه ها در این خصوص وظیفه دارند با هوشیاری و دقت نظر رفتار کنند و رفتار منفعلانه و کوتاهی در قبال حجم تبلیغات و دروغ پراکنی دشمنان قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: استفاده از همه ظرفیت های مردمی و به کارگیری خلاقیت و هنر در بیان و روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین حماسه های هویت ساز یک ضرورت مهم است و نباید اجازه داد امپراطوری رسانه ای دشمن که با دروغ اهداف خود را پیش می برد موجب انحراف جوانان و نوجوانان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین و امید آفرینی مهمترین اولویت دستگاه های فرهنگی باشد

جهاد تبیین و امید آفرینی مهمترین اولویت دستگاه های فرهنگی باشد