مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:052023-09-02سياسي

تعاونی ها در مورد پیشنهادهای الحاق اراضی خارج از محدوده به زنجان به اجماع نرسیدند


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان از عدم اجماع مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره برخی از تعاونی ها در مورد پیشنهادهای ارائه شده برای الحاق اراضی خارج از محدوده به محدوده شهر زنجان خبر داد.

- سعید خلجی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از عدم اجماع مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره برخی از تعاونی ها در مورد پیشنهادهای ارائه شده برای الحاق اراضی خارج از محدوده به محدوده شهر خبر داد و اظهار کرد: با توجه به عدم حصول نتیجه در جلسه برگزار شده، موضوع به جلسات آینده و تبیین شرایط برای اعضا موکول شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با تاکید بر اینکه بر اساس نظر کارشناسان توجیه فنی و کارشناسی برای افزایش محدوده شهر زنجان وجود ندارد، افزود: جلسه فوق با هدف رفع مشکلات اعضای برخی از تعاونی های مسکن که اقدام به خرید اراضی زراعی خارج از محدوده کرده اند برگزار شد.

وی پیشگیری از سوءاستفاده و انتفاع شخصی برخی افراد سودجو در شرایط فعلی را از اهدف مدیریت استان دانست و تصریح کرد: حفظ منافع عموم مردم جزو اولویت ها و دغدغه های مدیریت عالی استان محسوب می شود.

خلجی به سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به زنجان اشاره کرد و گفت: جلسه مد نظر با حضور معاونان وزیر و تعدادی از اعضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی ها در مورد پیشنهادهای الحاق اراضی خارج از محدوده به زنجان به اجماع نرسیدند

تعاونی ها در مورد پیشنهادهای الحاق اراضی خارج از محدوده به زنجان به اجماع نرسیدند