مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:202023-08-25سياسي

امام جمعه دشتی : اقساط سنگین یکی از اشکالات جدی طرح نهضت ملی است


اقساط سنگین یکی از اشکالات جدی اجرای طرح نهضت ملی است که باید برطرف شود.

فلسفه اجرای طرح نهضت ملی مسکن برای تامین سرپناه محرومین و افراد کم درآمد است اما با این اقساط سنگین محرومان و کم درآمدها قادر به استفاده از طرح نیستند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام علی زاهددوست امام جمعه دشتی در خطبه های نماز جمعه این هفته خورموج اظهار داشت: خدمت به مردم یک فرصت و افتخار است؛ همه مسؤولان باید در جایگاه خود خادم مردم باشند و در رفع مشکلات و پیشبرد اهداف تلاش کنند.

بر هیچ کسی پوشیده نیست که دولت سیزدهم به خصوص رییس جمهور از جنس همان رجایی و باهنر است و شب و روز آرامش نمی شناسد تا در خدمت مردم باشد.

وی افزود: از نظر زیرساختی، به حتم اقدامات موثر دولت در آینده ظهور و بروز پیدا خواهد کرد و مردم طعم شیرین خدمات صادقانه دولت مردمی را خواهند چشید.

متاسفانه دشمنان دانا و دوستان نادان از یک طرف و تنبلی ناکارآمدی از طرف دیگر کاری می کنند که مردم در جریان خدمات مهم دولت قرار نگیرند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه به گفته مسؤولان در هفته دولت امسال 138 پروژه عمرانی در شهرستان دشتی افتتاح یا عملیات آن آغاز می شود، ادامه داد: 17 پروژه با اعتبار 317 میلیارد تومان در روز اول از هفته دولت در شهرستان افتتاح یا عملیات آن آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه دشتی : اقساط سنگین یکی از اشکالات جدی طرح نهضت ملی است

امام جمعه دشتی : اقساط سنگین یکی از اشکالات جدی طرح نهضت ملی است