مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 12:452023-08-24سياسي

قول مساعد نماینده استاندار برای پیگیری حل مشکلات انتقال خون در یزد


نماینده استاندار یزد در فعالیت های اجتماعی، جهادی و داوطلبانه ضمن بازدید از انتقال خون استان برای رفع کمبودهای این اداره کل قول پیگیری داد.

- ایسنا/یزد نماینده استاندار یزد در فعالیت های اجتماعی، جهادی و داوطلبانه ضمن بازدید از انتقال خون استان برای رفع کمبودهای این اداره کل قول پیگیری داد.

دکتر سیدمحمدرضا آقایی میبدی روز گذشته در این دیدار و با اشاره به این که انتقال خون یزد سومین استان بخشنده حیات در کشور است، تصریح کرد: یزد در زمینه اهدای خون در بین سه استان برتر کشور است و در زمینه اهدای خون مستمر جزء برترین های کشور و در پوشش اهدای خون جزء استان های موفق در بین دیگر استانها هستیم.

وی از سازمان انتقال خون به عنوان یک سازمان حیاتی در جامعه یاد کرد و گفت: سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد و تنها ارگان تامین کننده خون و فرآورده های خون سازمان انتقال خون است.

مدیر کل انتقال خون استان با بیان این که هم اکنون هیچ بیماری در استان یزد معطل خون نمی ماند و این حاصل سالها تلاش همکاران در این اداره کل است، ابراز کرد: البته تلاش داریم با ایجاد تیم های سیار اهدای خون، برای هر کسی و در هر جایی امکان اهدای خون را فراهم کنیم و در این رابطه اگر سامانه سیار در استان راه اندازی شود، می توانیم این شرایط را تسهیل تر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول مساعد نماینده استاندار برای پیگیری حل مشکلات انتقال خون در یزد

قول مساعد نماینده استاندار برای پیگیری حل مشکلات انتقال خون در یزد