مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 17:552023-08-27سياسي

شیطان پرستی؛ ابزار نظام سلطه برای نابودی ادیان الهی


نظام سلطه برای اینکه بتواند نظام واحد جهانی مبتنی بر ارزش های خودش را شکل دهد تا سلطه و جهانی سازی مد نظر خود را رقم بزند یک مانع بر سر راه خود دارد و آن ادیان الهی و آموزه های مبتنی بر وحی است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز نوشت: یکی از راه های اِعمال سلطه فرهنگی بر هر جامعه ای ترویج فرقه های هنجار شکن و ضد فرهنگ در بین مردم آن جامعه است.

با پاگذاشتن بشر به قرن 21 موج جدیدی از فرقه ها و نحله های فکری هنجارشکن که در ادبیات مطالعات ادیان آنها را شبه معنویت های نوظهور می نامیم پا به عرصه وجود نهادند و به کمک تبلیغات رسانه ای، در صدد تخریب بنیان های دینی و فکری جوامع بشری و انهدام باورهای ریشه دار آنها برآمدند.

در گفتگو با حجت الاسلام دکتر حسین عرب به بررسی ابعاد این مسئله پرداخته ایم: * با توجه به تفاوت هایی که بین مکاتب مختلف شیطان پرستی اعم از فلسفی و مدرن وجود دارد، چه جریان هایی از این دست و با چه اهدافی در حال حاضر در ایران فعال هستند؟ - متأسفانه توصیف غلطی در مورد شیطان پرستی شکل گرفته است.

در واقع آن تحلیلی که به نظرم در مسئله شیطان پرستی مخاطلب باید آن را بداند این است که کارکرد شیطان گرایی برای نظام سلطه چیست که مرتب در حال دامن زدن به آن است و این فرقه را بیش از آن چیزی که در واقعیت هست معرفی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیطان پرستی؛ ابزار نظام سلطه برای نابودی ادیان الهی

شیطان پرستی؛ ابزار نظام سلطه برای نابودی ادیان الهی