مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 06:502023-08-25بين الملل

دونالد ترامپ با قید وثیقه از بازداشتگاه جورجیا خارج شد!


رسانه های آمریکایی با اشاره به تدابیر شدید امنیتی در اطراف زندان شهر «فولتون کانتی» از بازداشت نیم ساعته دونالد ترامپ خبر دادند که پس از تامین قرار وثیقه از بازداشتگاه موقت خارج شد.

- رسانه های آمریکایی با اشاره به تدابیر شدید امنیتی در اطراف زندان شهر فولتون کانتی از بازداشت نیم ساعته دونالد ترامپ خبر دادند که پس از تامین قرار وثیقه از بازداشتگاه موقت خارج شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس جمهور سابق آمریکا بامداد امروز جمعه پس از تسلیم خود به مقامات زندانی در شهر فولتون در ایالت جورجیا پس از بازداشت موقت این شهر را تحت تدابیر شدید امنیتی ترک کرد.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از رسانه های آمریکایی گزارش داد که رسانه های محلی که به طور مستقیم و لحظه ای پوشش خبری از لحظه خروج کاروان خودرویی دونالد ترامپ از ساختمان زندان فولتون کانتی را بازتاب می دادند، اعلام کردند که نام ترامپ در فهرست زندانیان این شهر ثبت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های آمریکایی، دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا پس از تسلیم خود به مقامات محلی زندان فولتون کانتی به مدت نیم ساعت در بازداشت بود و پس از تأمین وثیقه از پیش تعیین شده 200 هزار دلاری از زندان تحت تدابیر شدید امنیتی با کاروان خودرویی خود خارج شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دونالد ترامپ با قید وثیقه از بازداشتگاه جورجیا خارج شد!

دونالد ترامپ با قید وثیقه از بازداشتگاه جورجیا خارج شد!