مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 23:002023-08-28اقتصادي

بهره برداری از پروژه های مختلف در شهرستان های خراسان رضوی


همزمان با پنجمین روز از هفته دولت بهره برداری چندین طرح و پروژه روز دوشنبه در شهرستان های مختلف خراسان رضوی با حضور استاندار خراسان رضوی، معاونین، - ایسنا/خراسان رضوی همزمان با پنجمین روز از هفته دولت بهره برداری چندین طرح و پروژه روز دوشنبه در شهرستان های مختلف خراسان رضوی با حضور استاندار خراسان رضوی، معاونین، فرمانداران و دیگر مسئولان به بهره برداری رسید.

امروز دوشنبه، ششم شهریور استاندار خراسان رضوی در آیین بهره برداری از هزار کیلومتر بهسازی جاده های استان در نیشابور اظهار کرد: 24 طرح تحول عمرانی و زیرساختی در خراسان رضوی طرح ریزی شده که یکی از آنها طرح تحول روستاها با استفاده از ظرفیت دهیاری ها و ساکنان روستا است.

یعقوب علی نظری عنوان کرد: خراسان رضوی با 5200 کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، 7600 کیلومتر راه آسفالته روستایی و 7760 کیلومتر راه غیر آسفالته از نظر طول راه ها در جایگاه دوم کشور قرار دارد وی خاطرنشان کرد: هرچند امروز بخشی از مشکلات مردم مرتفع شده اما طوری برنامه ریزی کرده ایم تا کارها به صورت جهادی در استان پیگیری شود.

استاندار خراسان رضوی معضل آب آشامیدنی را یک موضوع مهم استان دانست و گفت: به دنبال حل مشکلات یاد شده به دو صورت مقطعی و بلندمدت هستیم، البته منابع هم متأسفانه بسیار کم است و همزمان منابع هم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه های مختلف در شهرستان های خراسان رضوی

بهره برداری از پروژه های مختلف در شهرستان های خراسان رضوی