مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 11:302023-09-04اقتصادي

ارائه خدمات به 290 هزار مشترک فاضلاب در لرستان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: 290 هزار مشترک فاضلاب تحت پوشش خدمات این شرکت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر اکبریان امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یکی از اقدامات شرکت آب و فاضلاب در راستای افزایش رضایتمندی مردم و نمای ظاهری خیابان و معابر عمومی بحث هم سطح سازی منهول های فاضلاب است که خوشبختانه در طی هفت ماه گذشته در سطح شهرهای استان همکاران معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب دو هزار دریچه منهول فاضلاب به روش های جدید با اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان هم سطح سازی کرده اند.

وی عنوان کرد: در روش های جدید نصب درب منهول از جدیدترین مدل های دریچه منهول فاضلاب که از جنس نانوکامپوزیت تهیه شده به کار گرفته شده که از ویژگی های بارز این مدل نصب راحت است همچنین برای هم سطح سازی از آسفالت سرد استفاده می شود که موجب ترافیک در محدوده کار عمرانی نمی شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، افزود: در حال حاضر حدود 27 هزار و 500 منهول فاضلاب در استان موجود است که بخش عمده ای از این منهول ها با استفاده از روش های جدید هم سطح سازی شده اند.

اکبریان، یکی از مشکلات شرکت آب و فاضلاب در این بخش را سرقت درب منهول عنوان کرد که با استفاده و جایگزینی درب منهول های جدید از کاهش سرقت آنها در طی ماه های گذشته خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات به 290 هزار مشترک فاضلاب در لرستان

ارائه خدمات به 290 هزار مشترک فاضلاب در لرستان