مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-04اقتصادي

افزایش دما و لزوم همکاری مردم در مدیریت مصرف برق


سخنگوی صنعت برق گفت با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی، ادامه داد: دمای اکثر نقاط کشور تا پایان هفته افزایش خواهد یافت و همچنان نیازمند همکاری مردم در مدیریت مصرف برق با وزارت نیرو هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به وضعیت خدمت رسانی وزارت نیرو در پایانه و موکب های اربعین افزود: مشکلی در تأمین برق موکب های زائران وجود ندارد.

سخنگوی صنعت برق با درخواست از مواکب برای رعایت نکات ایمنی در مصرف برق، گفت: با همراهی و همکاری مردم و تلاش های شبانه روزی وزارت نیرو مشکلی در تأمین برق موکب های اربعین حسینی وجود ندارد و روند خدمت رسانی به زائران به صورت بی وقفه و پایدار ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی، ادامه داد: دمای اکثر نقاط کشور تا پایان هفته افزایش خواهد یافت و همچنان نیازمند همکاری مردم در مدیریت مصرف برق با وزارت نیرو هستیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه هنوز تا پایان شهریور فرصت کافی برا ی کاهش مصرف برق مشترکان خانگی و دریافت پاداش وجود دارد، خاطرنشان کرد: همه مشترکان با تنظیم دمای کولرهای گازی روی 25 درجه یا استفاده از دور کند کولرهای آبی، می توانند مصرف خود را نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش دهند و از پاداش مدیریت مصرف د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دما و لزوم همکاری مردم در مدیریت مصرف برق

افزایش دما و لزوم همکاری مردم در مدیریت مصرف برق