مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 14:352023-09-04اجتماعي

خدمت رسانی 100 پاکبان زیارت اولی شهرداری اصفهان به زائران درکربلا


معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان از خدمت رسانی 100 پاکبان زیارت اولی شهرداری اصفهان به زائران در کربلای معلی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی بقایی با اشاره به بازدید علی قاسم زاده شهردار اصفهان از اماکن تحت مدیریت شهرداری اصفهان در چذابه و کربلا اظهار داشت: در چذابه، مدیریت پایانه مرزی و در کربلا قسمت مهمی از خیابان های منتهی به حرم در اختیار شهرداری این کلان شهر قرار گرفته است و 150 نیرو برای نظافت و سرویس دهی به زائران حسینی خدمت می کنند.

وی با اشاره به جلسه برگزار شده با شهردار کربلا گفت: امیدواریم سال های آینده با برنامه ریزی قبلی بتوانیم خدمات بیشتر و بهتری را به زائران ارائه کنیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه سیل عظیمی از زائران حسینی به کربلا آمدند و مدیریت و سرویس دهی به این جمعیت به طور قطع کار دشواری است، خاطرنشان کرد: حدود 100 نفر از پاکبانان شهرداری اصفهان که در شهر کربلا مشغول به کار هستند، بار اولی است که برای زیارت به کربلا مشرف شده اند و این حجم از فشار کار برای آن ها تنها با شور و عشق اباعبدالله الحسین (ع) قابل تحمل و شیرین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی 100 پاکبان زیارت اولی شهرداری اصفهان به زائران درکربلا

خدمت رسانی 100 پاکبان زیارت اولی شهرداری اصفهان به زائران درکربلا