مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 21:252023-09-10اقتصادي

استاندار مازندران: تولیدات گلخانه ای استوایی مورد حمایت قرار می گیرند


استاندار مازندران با اعلام حمایت ازتولید میوه های استوایی گفت: تولید این میوه استوایی مشتری خاص خودش را دارد و در کشور هم جایگاه خود را پیدا می کند و اکنون در ابتدای راه است و باید با حمایت های لازم برای توسعه این کشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نکا، سیدمحمود حسینی پور عصر یکشنبه در بازدید از شهرک گلخانه ای کوهسارکنده نکا و تولید گیاه پاپایا اظهار کرد: جهادکشاورزی باید آمایش محصولات کشاورزی و سرزمینی را تهیه کنند تا مردم بدانند در چه حوزه ای باید سرمایه گذاری کرده و چه تولیداتی به بازار عرضه کنند و باید محصولات صادرات محور تولید شود.

وی گفت: یکی از سیاست های اصلی دولت سیزدهم در استان مازندران توسعه گلخانه در همه حوزه ها و تولیدات کشاورزی است و یکی از سرمایه گذاری های مهم، تولید میوه هایی است که ارزش صادراتی داشته باشند.

استاندار مازندران یادآور شد: برای اشتغال پایدار، احیای شهرک های گلخانه ای با استفاده از  تکنولوژی مدرن و به روز در دستور کار است.

حسینی پور گفت: بر ای باوریم که الگوی مناسب گلخانه ای ما  باید همانند کشور هلند باشد که الگوی موفق و تولیدات مؤثری دارد.

وی با اعلام اینکه یکی از شهرک های موفق گلخانه ای مازندران که در تولید میوه های استوایی تولید می کند، شهرک گلخانه ای کوهسارکنده نکاست،خاطرنشان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مازندران: تولیدات گلخانه ای استوایی مورد حمایت قرار می گیرند

استاندار مازندران: تولیدات گلخانه ای استوایی مورد حمایت قرار می گیرند