مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 20:402023-08-26فرهنگي

آغاز هفته فیلم «هنر و تجربه» در شیراز


طی آیینی با حضور شماری از هنرمندان پیشکسوت، مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربه و پویانمایی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس، معاون اداره کل ارشاد فارس و حمعی از علاقه مندان، - هفته فیلم هنر و تجربه، در شیراز آغاز به کار کرد.

بعداز ظهر شنبه، 4 شهریور، در آیین هفته فیلم هنر و تجربه در شیراز، مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی در سینما فرهنگ شیراز، گفت: گروه سینمایی هنر و تجربه دوران جدید خود را از شهریورماه سال گذشته، زیر نظر مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی آغاز کرد.

در ابتدا، شروع دوباره فعالیت های این گروه سینمایی دشوار به نظر می رسید و بسیاری گمان می کردند که هنر و تجربه دیگر نتواند موفقیتی به دست آورد و شکست بخورد.

محمد حمیدی مقدم افزود: دوران جدید گروه سینمایی هنر و تجربه با این رویکرد آغاز شد که نمایش فیلم های هنری و تجربی دوباره به جریان بیفتد و این اتفاق بدون سروصدا با مدیریت آقای طیب مدیر بازرگانی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی و گروه خوبش به جریان افتاد.

افراد باتجربه ای همچون آقای محمود کاظمی که در حوزه اکران سال ها تجربه دارند هم همراه این گروه شدند و هنر و تجربه توانست به اهداف و حوزه های جدیدی دست یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز هفته فیلم «هنر و تجربه» در شیراز

آغاز هفته فیلم «هنر و تجربه» در شیراز