مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 19:352023-09-13دانش

زمان ثبت تقاضای میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر آغاز شد+لینک


مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، زمان و نحوه ثبت تقاضای میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه ای به نقل از مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، زمان و نحوه ثبت تقاضای میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: زمان ثبت نام متقاضیان میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی آغاز و تنها از طریق سامانه مدیریت نقل و انتقالات معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (منادا) به نشانی www.

monada.

iau.

ir  امکان پذیر است.

اعلام نتایج انتقال و یا میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر از طریق همان سامانه قابل پیگیری و مشاهده است و پیش از شروع نیم سال تحصیلی به متقاضیان اطلاع رسانی می شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: علاوه بر مشمولان ماده 62 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران میهمانی سایر ایثارگران شامل برادر و خواهر شهید، جانباز 5 درصد تا 24 درصد، همسر و فرزندان آنان، رزمنده با حداقل 6 ماه سابقه حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان ثبت تقاضای میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر آغاز شد+لینک

زمان ثبت تقاضای میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر آغاز شد+لینک