مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-06سياسي

ترویج منکرات همان ایستادگی مقابل امام حسین(ع) است


افرادی که امروز با قلم و زبان و بیانشان ارزش های دین را زیر پا گذاشته و منکرات را ترویج می کنند مشابه کسانی هستند که مقابل امامشان ایستادند و بر روی وی شمشیر کشیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی امروز در پایان مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی که ظهر امروز از مسیر امامزاده سید علی اصغر (ع) به سمت امامزاده اسحاق (ع) برگزار شد گفت: عظمت پیاده روی اربعین امروز در سراسر جهان پیچیده است و این نشان از قدرت و اتحاد مسلمانان و شیعیان زیر بیرق اهل بیت (ع) می باشد.

وی با بیان اینکه حرکت اربعین مانور عشق و محبت به اهل بیت است افزود: این نمایش و حرکت عظیم که دنیا مانندش را ندارد نشان از شکست دیگری برای دشمنان اسلام و قرآن است و کسانی که چشم دیدن چنین جمعیت و اتحادی را ندارند بدانند به لطف امام حسین (ع) هر سال بر خادمان و زائران این آستان افزوده خواهد شد.

امام جمعه ساوه پیاده روی اربعین را یک جریان منحصر به فرد دانست و بیان کرد: راهپیمایی اربعین زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است و مردم با شعار لبیک یا حسین به تأسی از سید و سالار شهیدان در مقابل استکبار و ظلم و ستم قد علم می کنند.

  رحیمی با تأکید بر اینکه شبهه و جهالت علمی در آن دوران باعث شد برخی در مقام امام حسین(ع) بایستند ادامه داد: امروز قلم به دستان مزدور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج منکرات همان ایستادگی مقابل امام حسین(ع) است

ترویج منکرات همان ایستادگی مقابل امام حسین(ع) است