مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 01:102023-09-03ورزشي

سرپرست تیم هندبال پلیمر خلیج فارس: می خواهیم آسیایی شویم


سرپرست تیم هندبال پلیمر خلیج فارس خرم آباد هدف این را کسب مقام اول یا دوم در لیگ برتر عنوان کرد و گفت: می خواهیم لیگ را با قدرت آغاز کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، عزت الله قنبری شامگاه یکشنبه در گفت وگو با رسانه ها، با اشاره به بازی نخست این تیم در لیگ برتر با فراز بام خاییز دهدشت، تصریح کرد: تیم ما با جذب چندین ملی پوش و بازیکن جوان شرایط خوبی دارد و به دنبال این هستیم که لیگ را با قدرت آغاز کنیم.

وی ادامه داد: هر چند بعضی از بازیکنان دیر به تیم اضافه شدند اما در مجموع تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و کادرفنی شرایط را به خوبی مهیا کرده است.

سرپرست تیم هندبال پلیمر خلیج فارس خرم آباد هدف این تیم را کسب عنوان اول یا دوم لیگ برتر عنوان کرد و افزود: به دنبال این هستیم که جواز حضور در جام باشگاه های آسیا را کسب کنیم.

وی با اشاره به پیشینه درخشان هندبال لرستان، تصریح کرد: در دهه های 60 و 70 هندبالیست های استان ما سهم بزرگی در تیم ملی داشتند و حرف اول هندبال کشور را لرستانی ها می زدند و قصد داریم با وجود اسپانسر، بازهم به آن جایگاه برگردیم.

قنبری خاطرنشان کرد: با اینکه نبود حامی مالی باعث شد که نتوانیم در سال ها و دهه های گذشته تیمداری کنیم اما هندبالیست های لرستانی همواره عضو بهترین تیم های لیگ برتر، لژیونر و ملی پوش بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست تیم هندبال پلیمر خلیج فارس: می خواهیم آسیایی شویم

سرپرست تیم هندبال پلیمر خلیج فارس: می خواهیم آسیایی شویم