مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 16:452023-08-28اقتصادي

1000 تخت بیمارستانی به تخت های لرستان اضافه خواهد شد


معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: دغدغه دانشگاه علوم پزشکی استان تکمیل سه بیمارستان جنرال نیایش خرم آباد، گهر دورود و رازی کوهدشت است - ایسنا/لرستان معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: دغدغه دانشگاه علوم پزشکی استان تکمیل سه بیمارستان جنرال نیایش خرم آباد، گهر دورود و رازی کوهدشت است علی فرهادی امروز ششم شهریور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان نیایش خرم آباد در ماه های اخیر پیشرفت خوبی داشته و با توجه به اعتباری که برای آن تزریق شده این پروژه فعال است.

وی اضافه کرد: بیمارستان نیایش جزو مصوبات سفر دولت به لرستان بوده که در شش ماه اول امسال، 60 میلیارد تومان برای آن تزریق شده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه هم اکنون بیمارستان نیایش 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: چنانچه روند کار این پروژه با همین شتاب پیش رود، انتظار داریم در سال 1404 به مرحله افتتاح و بهره برداری برسد.

فرهادی بیان کرد: همچنین دو بیمارستان رازی کوهدشت و گهر دورود را نیز دردست اقدام داریم و انتظار می رود سازمان برنامه، اعتبارات بیشتری به آنها تزریق کنند.

وی ادامه داد: هم اکنون بیمارستان دورود 25 درصد و بیمارستان رازی کوهدشت 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 تخت بیمارستانی به تخت های لرستان اضافه خواهد شد

1000 تخت بیمارستانی به تخت های لرستان اضافه خواهد شد