مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:352023-08-26اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 34 پروژه در هفته دولت


طی هفته دولت 34 پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی با اعتبار 110 میلیارد تومان در شهرستان نهاوند افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان نهاوند گفت: طی هفته دولت 34 پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی با اعتبار 110 میلیارد تومان در شهرستان نهاوند افتتاح و کلنگ زنی می شود.

ضرغام احمدوند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در هفته دولت امسال 34 پروژه با اعتباری افزون بر 110 میلیارد تومان در حوزه های مختلف کشاورزی، خدماتی، بهداشتی و راه در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی اضافه کرد: از این تعداد، 26 پروژه با اعتباری افزون بر 100 میلیارد تومان به افتتاح و بهره برداری می رسد و هشت پروژه با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان در حوزه های مختلف عمرانی کلنگ زنی خواهد شد.

احمدوند ادامه داد: واحدهای گلخانه ای، پروژه های راهداری، نیوجرسی و روکش آسفالت، پروژه های آبیاری تحت فشار از جمله طرح هایی است که در هفته دولت در شهرستان به بهره برداری می رسد همچنین در حوزه مقاوم سازی مسکن روستایی و بهسازی نیز در شهرستان اقدامات خوبی توسط بنیاد مسکن انجام شده که در این بخش هم پروژه هایی افتتاح خواهد شد.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه برنامه های محوری باید مورد توجه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باشد، مطرح کرد: از مدیران دستگاه های اجرایی انتظار دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 34 پروژه در هفته دولت

افتتاح و کلنگ زنی 34 پروژه در هفته دولت