مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 09:102023-09-03سياسي

ضرورت برقراری پیوند میان هنر و موکب داری مردمی اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا بهوندی موکب ها را سفیران انتقال دهنده پیام عاشورا به مردم دانست و گفت: هنرمندان باید با بهره گیری از نهضت حسینی از خدمت بی منت مواکب و پیاده روی میلیونی اربعین خوراک فرهنگی جامعه را فراهم کنند تا روایاتی .

- دبیر دومین سوگواره ملی خوزستان پایتخت موکب ها از آغاز به کار رسمی دبیرخانه این سوگواره در استان خوزستان خبر داد و گفت: همه فرهیختگان ملی با چشمان رصدگر خود این پدیده بی بدیل الهی را به تصویر بکشند و با قدم نهادن در مسیر سراسر نور الهی توشه ای برای پایان مسیر غیبت حضرت، ولی عصر (عج) بردارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا بهوندی موکب ها را سفیران انتقال دهنده پیام عاشورا به مردم دانست و گفت: هنرمندان باید با بهره گیری از نهضت حسینی از خدمت بی منت مواکب و پیاده روی میلیونی اربعین خوراک فرهنگی جامعه را فراهم کنند تا روایاتی در قالب هنر به مخاطبان برسد.

وی با اشاره به تعدد مواکب در استان خوزستان به دلیل وجود 2 مرز مشترک با کشور عراق گفت: این سوگواره فرصتی ویژه برای هنرمندان است تا لنز دوربین هایشان این همایش عظیم مملو از اخلاق و معنویت را به تصویر بکشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برقراری پیوند میان هنر و موکب داری مردمی اربعین

ضرورت برقراری پیوند میان هنر و موکب داری مردمی اربعین