مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 16:502023-09-13اقتصادي

9 میلیارد دلار سرمایه گذاری در اقتصاد دریا درآمد کشور را 7 درصد افزایش می دهد


مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر در حوزه اقتصاد دریا، 9 میلیارد دلار سرمایه گذاری شود، حدود 7 درصد درآمد کشور از بابت سرمایه گذاری در این بخش افزایش پیدا می کند که نقش بخش کشتیرانی در این میان بسیار راهبردی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، محمدرضا مدرس خیابانی در همایش اصول رهبری، فرهنگ و ارزش های سازمانی تصریح کرد: در همه سازمان ها، ارزش آفرینان، افراد بسیار مؤثری هستند و اگر ما بتوانیم مأموریت ها، اهداف و دیدگاه هایی که ارزش آفرینان در سیستم عملکردی دارند را به سوی اهداف راهبردی سازمان سوق دهیم، قطعاً آن سازمان مسیر موفقیت را طی خواهد کرد.

وی با تأکید بر ضرورت تلاش مضاعف در راستای برنامه های کلان در گروه کشتیرانی، افزود: گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران سال 1401 با تخلیه و بارگیری 27 میلیون تُن کالا، درآمدی در حدود یک میلیارد و 800 میلیون دلاری کسب کرد؛ هرچند در سال جاری با توجه به رکودی که در این صنعت در تمام دنیا وجود دارد، احتمالاً رشد درآمدی سال گذشته را شاهد نخواهیم بود.

وی ادامه داد: با توجه به رکود موجود در صنعت کشتیرانی جهان، پیش بینی ما این است که میزان درآمد گروه کشتیرانی در پایان سال جاری، رقمی بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون دلار باشد که بیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 میلیارد دلار سرمایه گذاری در اقتصاد دریا درآمد کشور را 7 درصد افزایش می دهد

9 میلیارد دلار سرمایه گذاری در اقتصاد دریا درآمد کشور را 7 درصد افزایش می دهد