مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 22:412023-09-13سياسي

9 تیم عملیاتی راهور به سمنان اختصاص یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار حسن مؤمنی، رییس پلیس راه کشور امشب در جلسه مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران امام هشتم (ع) و شورای راهبری وضع تصادفات رانندگی استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: از تلاش های صورت گرفته توسط استاندار و مجموعه فراجای استان سمنان در خصوص مدیریت مطلوب مباحث مرتبط با راهور در استان و خدمت رسانی به مسافران و زائران امام هشتم (ع) تقدیر می شود.

وی تصریح کرد: در حماسه اربعین حسینی نیز تمام دستگاه های متولی امر در کشور با اتحاد و عزم همگانی به خوبی عمل کرده و از این مأموریت سربلند بیرون آمدیم.

رییس پلیس راه کشور ادامه داد: سال گذشته که در استان سمنان حضور یافتم، استاندار سمنان ضمن ابراز ناراحتی از افزایش تصادفات رانندگی در راه های استان، به محضر حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) قول ساماندهی این مهم را دادند که با مدیریت او این قول امروز عملی شده است؛ صمیمانه از وی به واسطه این اقدام جهادی و اثرگذار و همچنین مجموعه دست اندرکاران این امر تقدیر می کنیم.

مؤمنی بیان کرد: بر اساس گزارش های اعلامی، در هشت ماهه سال 1401 در استان سمنان با 45 درصد افزایش تصادفات رانندگی در راه های استان به نسبت مدت مشابه سال قبل مواجه بودیم که با مدیریت استاندار سمنان و تا پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 تیم عملیاتی راهور به سمنان اختصاص یافت

9 تیم عملیاتی راهور به سمنان اختصاص یافت