مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 13:102023-08-26ورزشي

کسب نتیجه لازم از المپیاد استعدادهای برتر شنا دختران


نایب رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از برگزاری المپیاد استعدادهای برتر شنا ابراز رضایت کرد و گفت: نتیجه و دستاورد لازم را از این المپیاد داشتیم.

- شهرناز ورنوس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر در رشته شنا گفت: المپیاد با حضور حداکثری استان ها برگزار شد به گونه ای که 220 شناگر از 24 استان در این المپیاد شرکت داشتند.

وی با یادآوری اینکه مسابقات به مدت دو روز در استخر آزادی برگزار شد، ادامه داد: مسابقات در 15 رشته تیمی و دو رشته انفرادی برگزار شد.

یکی از موادی که شرکت کنندگان در آن به رقابت پرداختند، ماده 800 متر بود که استقامتی است، رقابت های این ماده را برگزار کردیم تا فرصتی برای رکوردشکنی شرکت کنندگان باشد.

نایب رییس بانوان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو تاکید کرد: یکی از دلایل طولانی شدن رقابت ها در روز نخست برگزاری مسابقات همین ماده بود.

رقابت های 800 متر در چهار دسته برگزار شد و یک ساعت و نیم طول کشید.

ورنوس یادآور شد: برگزاری این المپیاد فرصتی بود برای اینکه تمام استان ها در مسابقات و در شرایط یکسان با هم رقابت داشته باشند.

استان هایی که طی سال های گذشته به خاطرکرونا در رویدادی حاضر نبودند یا استان های محروم که کمتر فرصت شرکت در مسابقات را پیدا می کنند، برای این المپیاد اعلام آمادگی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب نتیجه لازم از المپیاد استعدادهای برتر شنا دختران

کسب نتیجه لازم از المپیاد استعدادهای برتر شنا دختران